مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 09:082014-07-22ورزشي

فارس گزارش می دهد باشگاه داماش گیلان در دو راهی واگذاری یا انحلال


باشگاه داماش گیلان روزهای پرالتهابی را سپری می کند و دست اندرکاران آن بر سر دو راهی واگذاری امتیاز باشگاه برای فروش و یا انحلال آن مانده اند.

- " از رشت، باشگاه داماش گیلان به دلایلی که بارها تکرار شده است، به بن بست رسیده و مسئولان آن برسر دوراهی انحلال و یا واگذاری امتیاز باشگاه برای فروش باقی مانده اند و حرف و حدیث های زیادی در این باره گفته می شود.

عابدینی گفت قوه قضاییه تصمیم انحلال باشگاه داماش را دارد قائم مقام باشگاه داماش گیلان درباره وضعیت این باشگاه گفت: در تلاش بودیم شرایطی مهیا شود که تیم را به خریدار واگذار کنیم، اما امیر عابدینی در تماس با رییس هیئت فوتبال گیلان عنوان کرد که قوه قضاییه تصمیم انحلال باشگاه را دارد و اگر خریداری بیاید در ازای پرداخت هزینه امتیاز لیگ یکی، تیم را به خریدار جدید منتقل می کنیم.

حسین قلی زاده افزود: عابدینی یکی دو ماه پیگیر این موضوع بود تا در ازای پرداخت هزینه امتیاز داماش مراحل انتقال را مهیا کند.

وی گفت: تصمیم بر این شد که هزینه امتیاز تیم صرف پرداخت بدهی ها شود که اگر خریداری اعلام آمادگی کند و بابت امتیاز 2 میلیارد تومان بپردازد، توسط آن مبلغ بدهی های کادر فنی و بازیکنان را تسویه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد باشگاه داماش گیلان در دو راهی واگذاری یا انحلال

فارس گزارش می دهد باشگاه داماش گیلان در دو راهی واگذاری یا انحلال