مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 08:082014-07-22اجتماعي

اهدای 2 هزار جلد کتاب پدر "شهید نم نبات" به کتابخانه های عمومی اصفهان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: پدر شهید علیرضا نم نبات از شهدای دوران دفاع مقدس در اصفهان، حدود 2 هزار جلد کتاب خود را به کتابخانه های عمومی اصفهان اهدا کرد.

- غلامرضا یاوری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان "اظهار کرد: اصغر نم نبات جانباز دوران دفاع مقدس و پدر شهید علیرضا نم نبات این تعداد کتاب را که در کتابخانه شخصی خود جمع آوری کرده بود به نیت صدقه جاری و باقیات و صالحات به کتابخانه های عمومی استان اصفهان اهدا کرده است.

وی با بیان اینکه کتاب های اهدایی این پدر شهید وارد مخزن کتابخانه های عمومی استان شد تا به مرور در بین همه کتابخانه های عمومی توزیع شود و برای مطالعه در اختیار مردم قرار گیرد، افزود: بیشتر کتاب های اهدایی از طرف مردم در حوزه های دینی- مذهبی، ادبیات و شعرو داستان است که شامل موضوعات کتاب های اهدایی پدر شهید نم نبات هم می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر فرهنگ اهدای کتاب همچون کشورهای پیشرفته، در بین مردم جوامع در حال توسعه هم رایج شود تأثیر به سزایی در افزایش سرانه مطالعه دارد، تصریح کرد: کتاب های بی شماری در کتابخانه های شخصی مردم موجود است که شاید یک بار هم آن ها را مطالعه نکرده باشند و اهدای آن ها می تواند به ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه در جامعه ما کمک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2 هزار جلد کتاب پدر "شهید نم نبات" به کتابخانه های عمومی اصفهان

اهدای 2 هزار جلد کتاب پدر "شهید نم نبات" به کتابخانه های عمومی اصفهان