مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 08:042014-07-22اجتماعي

از سوی راهور ناجا محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس تشریح شد


سرهنگ تیمور حسینی با اشاره به در پیش رو بودن روز قدس و راهپیمایی در آن روز، تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز قدس را تشریح کرد - .

به گفته وی تمهیدات اندیشیده شده شامل محدودیت تردد، محدودیت توقف، مسیرهای پیش بینی شده برای استقرار ون ها، محل های پیش بینی شده برای توقف موتورسیکلت ها و محل های پیش بینی شده برای انتقال خودروهای پاکسازی شده است.

محدودیت تردد تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح روز جمعه 3 مرداد ماه در معابر محدوده شرح ذیل ممنوع است: شمال: طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر شرق: خیابان ولیعصر حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان های منشعب از آن به سمت غرب غرب: خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز جنوب: خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر تذکر: تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت.

محدودیت توقف توقف کلیه وسایط نقلیه در محدوده های زیر ممنوع است: 1) بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر هر دو مسیر 2) خیابان های واقع در غرب خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر 3) خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز 4) طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی راهور ناجا محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس تشریح شد

از سوی راهور ناجا محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس تشریح شد