مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 06:132014-07-22سياسي

وزیر دفاع: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه نشانه استیصال آنهاست


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، بیانگر استیصال این رژیم و نظام سلطه در مواجهه با جبهه مقاومت و نشان از توطئه ای شیطانی برای تخلیه توان راهبردی مقاومت در اراضی اشغالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع ، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در جمع کارکنان این وزارتخانه با اشاره به مقاومت حماسی و قهرمانانه مردم مظلوم غزه در مقابله با تهاجمات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس افزود: اقدام دوباره این رژیم در تجاوز به غزه با وجود تجربه ناموفق و پذیرش شکست مفتضحانه جنگ 8 روزه بیانگر بحران وجودی این رژیم است.

وزیر دفاع سکوت مرگبار مدعیان دفاع از حقوق بشر را نوعی حمایت از اقدامات تروریستی گروه های تکفیری- صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این حمایت های نامنصفانه موجب جری شدن هرچه بیشتر اشغالگران و ترغیب و تشویق تروریسم خواهد شد.

سردار دهقان گفت: دنیای اسلام و جهان عرب امروز در معرض یک انتخاب راهبردی است و بی توجهی و سکوت آن ها در قبال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی نوعی امتیازدهی و پذیرش پیامدهای تاریخی زیانبار، غیرقابل قبول و جبران ناپذیر این سکوت است.

وزیر دفاع با تأکید بر این که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بکارگیری سلا ح های آزاردهنده از سوی آنها نشان داده که این رژیم به هیچکدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه نشانه استیصال آنهاست

وزیر دفاع: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه نشانه استیصال آنهاست