مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1393 ساعت 06:032014-07-13فناوري

اجرای طرح پشتیبانی و مشاوره خدمات فناوری اطلاعات در مازندران


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران گفت: طرح پشتیبانی و مشاوره خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت پایلوت در کشور در مازندران اجرایی می شود.

- نسخه قابل چاپ " علی خلخالی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری"، اظهار کرد: پیش نویس این طرح از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران مطرح و به اداره کل فناوری اطلاعات مازندران واصل شده است.

وی افزود: با تصویب این طرح در اداره کل فناوری اطلاعات مازندران، همه امورات پشتیبانی و مشاوره خدمات فناوری اطلاعات به صورت رایگان در اختیار هم استانی های مازنی قرار می گیرد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران با اشاره به اینکه طرح کال سنتر در واقع پاسخگوی نیازهای مردم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، تصریح کرد: در این سامانه همه اطلاعات و موجودی های فعالان آی تی در حوزه سخت افزار و نرم افزار به صورت به روز وجود دارد.

خلخالی با بیان اینکه هم اکنون 700 نفر در سه شاخه شرکتی، فروشگاهی و مشاوران آی تی عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران هستند، افزود: قصد داریم امسال به اعضای نظام تسهیلات 50 تا 100 میلیون تومان از طریق سیستم بانکی پرداخت کنیم.

وی با اعلام اینکه برای تسهیل در امور رفاهی اعضای نظام صنفی رایانه ای استان نیز اقداماتی صورت دادیم، گفت: دوره های آموزشی امنیت شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پشتیبانی و مشاوره خدمات فناوری اطلاعات در مازندران

اجرای طرح پشتیبانی و مشاوره خدمات فناوری اطلاعات در مازندران