مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1393 ساعت 06:372014-07-08سياسي

مناسک حج با ویرایش جدید و حواشی مراجع منتشر شد


همزمان با آغاز آموزشی های زائران حج تمتع 93 در سراسر کشور، کتاب مناسک حج با ویرایش جدید و حواشی و استفتائات جدید مراجع عظام تقلید از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، همزمان با آغاز آموزشی های زائران حج تمتع 93، کتاب مناسک حج با ویرایش جدید و حواشی و استفتائات جدید مراجع عظام تقلید از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج منتشر شد.

در مقدمه این کتاب آمده است: از آنجا که روحانیون محترم کاروان ها که وظیفه خطیر ارشاد زائران به مسائل شرعی را برعهده دارند نیازمند مناسکی جامع هستند تا بر اساس آن بتوانند با سهولت از جدیدترین فتاوای مراجع عظام تقلید مطلع شوند، و به زائرین منتقل کنند؛ و از سوی دیگر لازم است در هر سال کتاب مناسک محشی حج مورد بازنگری قرار گیرد تا نواقص چاپ های پیشین برطرف و تغییرات فتاوای مراجع و مسائل مستحدثه در آن طرح گردد؛ تهیه و تنظیم این مناسک با حواشی مراجع بزرگوار تقلید، توسط بعثه مقام معظم رهبری، گامی بزرگ در جهت آگاهی و آموزش مناسک حج همراه با جدیدترین فتاوای مراجع و مسائل مستحدثه محسوب می شود.

در این کتاب جدیدترین استفتائات حضرات آیات عظام سیدعلی سیستانی، مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی، سید موسی شبیری زنجانی، سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، جعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسک حج با ویرایش جدید و حواشی مراجع منتشر شد

مناسک حج با ویرایش جدید و حواشی مراجع منتشر شد