مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1393 ساعت 06:442014-06-29پزشكي

فرماندار نقده: مشکل دفع زباله ها در نقده نیازمند ساماندهی است


دو شهر محمدیار و نقده نیازمند توجه مسئولان به منظور دفع صحیح زباله ها و مدیریت و ساماندهی و سازماندهی آن توسط شهرداری ها است.

- مرتضی فرامرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهداشت و سلامت همه انسان ها در گرو اهمیت به محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن محیط زندگی است.

وی به نقش دفع زباله ها در محیط زندگی مردم نقده اشاره کرد و گفت: بهبود وضعیت زندگی تمام آحاد مردم در گرو دفع اصولی پسماند زباله ها و رعایت قوانین زیست محیطی است.

فرماندار نقده تصریح کرد: دو شهر محمدیار و نقده نیازمند توجه مسئولان به منظور دفع صحیح زباله ها و مدیریت و سازماندهی آن توسط شهرداری ها است.

فرامرزی افزود: روستاهای اطراف شهرستان نقده و محمدیار نیز از مشکل دفع زباله ها رنج برده که نیازمند پیگیری بخشدارها و دهیاری ها است.

وی با بیان دفع اصولی پسماندهای عادی و پزشکی، تصریح کرد: دفع اصولی پسماندهای عادی و پزشکی از جمله اقداماتی بوده که نیازمند جداسازی از مبدا، دفع بهداشتی مواد بهداشتی، عادی، پاکسازی زباله و نخاله در محیط های شهری و روستایی است.

این مسئول گفت: آلودگی های محیط زیست به ویژه آلودگی آب رودخانه ها و تالاب ها در شهرستان نقده به علت عدم مدیریت پسماندها و زباله های شهرستان های نقده و محمدیار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نقده: مشکل دفع زباله ها در نقده نیازمند ساماندهی است

فرماندار نقده: مشکل دفع زباله ها در نقده نیازمند ساماندهی است