مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1393 ساعت 09:472014-05-22بين الملل

وین 4 به دیرباورترین افراد فهماند با خنده ظریف دشمن دوست نمی شود


بی نتیجه ماندن مذاکرات در وین 4 و گستاخی رسانه های اسراییلی و آمریکایی به دیرباورترین افراد فهماند با خنده ظریف و لحن نرم روحانی دشمن دوست نمی شود.

- محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در گرگان، با اشاره به بی نتیجه ماندن مذاکرات هسته ای در وین 4 و شانتاژ رسانه های اسراییلی و آمریکایی در دامن زدن به درخواست های گستاخانه دشمن در زمینه های غیر از انرژی هسته ای گفت: از اول هم مشخص بود این مذاکرات به نتیجه نمی رسد و تنها فایده آن، این است که بفهمیم مذاکره فایده ای ندارد.

وی افزود: آمریکا اصلا نگران این نیست که ما سلاح هسته ای بسازیم یا نه چون می داند که ما به دنبال سلاح نیستیم.

سفیر اسبق کشورمان در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه آمریکا اهدافی غیر از فناوری هسته ای دارد، تصریح کرد: آمریکا در حال سقوط و جهان نیز در حال چند قطبی شدن است، فدرال آمریکا به تنهایی 17 هزار میلیارد دلار بدهی دارد، هر آمریکایی در هنگام تولد با 60 تا 70 هزار دلار بدهی متولد می شود و تنها راهی که وجود دارد آمریکا جلوی این سقوط را بگیرد، تسلط وی بر منابع نفتی منطقه است و این دلیل بازی های دیپلماتیک اوست.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما چه چیزی باعث کاهش نرمش ایران در وین 4 و اتخاذ موضع سرختانه نسبت به ژنو شده است، گفت: از اول هم قرار نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وین 4 به دیرباورترین افراد فهماند با خنده ظریف دشمن دوست نمی شود

وین 4 به دیرباورترین افراد فهماند با خنده ظریف دشمن دوست نمی شود