مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1393 ساعت 05:532014-05-03ورزشي

والیبال نشسته قم از نداشتن حامی مالی رنج می برد


ملی پوش والیبال نشسته استان قم بزرگترین مشکل معلولین والیبالیست قم را عدم برخورداری والیبال نشسته قم از حامی مالی عنوان کرد.

- حسین گلستانی در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت والیبال نشسته قم اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 1390 تیم والیبال نشسته قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور موفقیت های بسیار خوبی کسب کرد و توانست با اقتدار تمام حریفان را شکست داده و با کسب عنوان قهرمانی مجوز صعود به رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور را نیز به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: اما بعد از این موفقیت نمی دانم چه اتفاقی افتاد که تیم منحل شد ولی به نظر من والیبال نشسته قم مشکل مالی دارد و نبود حامیان مالی موجب شده تا استعدادهای این رشته و ورزشکارانی که توانمندی و قابلیت های زیادی در والیبال نشسته قم دارند به دیگر تیم ها بروند.

گلستانی اذعان کرد: بعد از اینکه تیم قهرمان مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه های کشور یعنی تیم قم در سال 90 در سوپر لیگ حاضر نشد طبق قوانین انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین دو سال از حضور در این رقابت ها محروم شد و شما دیدید که در دو سال اخیر هیچ فعالیتی در این رشته در قم صورت نگرفت اما امسال به نظر می رسد مقدماتی حضور در لیگ کشور در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال نشسته قم از نداشتن حامی مالی رنج می برد

والیبال نشسته قم از نداشتن حامی مالی رنج می برد