مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 ساعت 14:332014-04-30پزشكي

کاهش وزن را با عسل تجربه کنید


علاوه بر این با جایگزین کردن عسل به جای شکر در طول روز و افزودن یک قاشق عسل در نوشیدنی گرم و مصرف آن قبل از خواب، مکانیزم هایی که در مغز، نیاز بدن به شیرینی را تحریک می کند، - از کار می افتند.

نتایج مطالعات جدید محققان نشان می دهد که مصرف عسل و به ویژه یک قاشق چای خوری قبل از خواب، موجب چربی سوزی و کاهش وزن می شود.

دکتر منصور ریسمانچی، متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: عسل یک ماده غذایی طبیعی، شیرین و پر خاصیت است که قند های اصلی تشکیل دهنده آن فروکتوز و گلوکز بوده و حاوی مقادیر بالایی از مواد معدنی، ویتامین ها، آنزیم ها و نیز عناصر کمیاب است که مواد غذایی کمتر از آنها در بر دارد.

وی افزود: طبق تحقیقات یک گروه محقق انگلیسی، در یک برنامه غذایی کاهش وزن می توان از غذای معمول خانواده، تنقلات و انواع دسر ها که معمولا در رژیم غذایی لاغری تجویز می شوند، استفاده کرد، به شرط اینکه به جای شکر از عسل برای شیرین کردن آنها استفاده شده باشد.

علاوه بر این با جایگزین کردن عسل به جای شکر در طول روز و افزودن یک قاشق عسل در نوشیدنی گرم و مصرف آن قبل از خواب، مکانیزم هایی که در مغز، نیاز بدن به شیرینی را تحریک می کند، از کار می افتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وزن را با عسل تجربه کنید

کاهش وزن را با عسل تجربه کنید