مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:482014-04-30پزشكي

50 درصد افراد جامعه چاق هستند


رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور امروزدر همایش میان وعده های غذایی در مشهد با بیان اینکه یک سوم مرگ و میر در کشور ما به خاطر بدخوری است گفت: میزان نمک موجود در نان برای یک روز مصرف بدن کفایت می کند اما امروزه مصرف نمک بیش از حد استاندارد است.

دکتر مجید حاجی فرجی با اشاره به اینکه باید در مورد وضع چربی موجود در لبنیات اطلاعات کافی به مشتری داده شود افزود : صنعت لبنیات ما باید میزان چربی واقعی موجود در شیر را اعلام کند چرا که حق با مشتری است که بداند به چه میزان مواد لبنی مورد نیازش تامین می شود.

وی با اشاره به اهمیت میان وعده گفت:باید میان وعده های سنتی را احیا کنیم و تجربه سایر کشورها را در به کارگیری میان وعده های سالم و مغذی به کار گیریم.

دکتر شمسیان رییس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی هم گفت:جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در حوزه های مختلف پژوهش و فناوری از جمله سلول های بنیادی و پزشکی ترمیمی،علوم و فناوری مواد غذایی بیوتکنولوژی صنعتی،گردشگری و همچنین خدمات تخصصی پزشکی فعالیت می نماید.

وی گفت:جهاد دانشگاهی مشهد با توجه به در نظر گرفتن مزیت های بزرگ استان در بحث صنعت مواد غذایی اقدام به تاسیس پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی کرد و با سرمایه گذاری مناسب و جذب نیروی انسانی علاقمند توانست نقش تاثیر گذاری در حوزه صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد افراد جامعه چاق هستند

50 درصد افراد جامعه چاق هستند