مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1393 ساعت 08:172014-04-29ورزشي

حضور بانوان والیبالیست مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور


رییس هیئت والیبال استان مرکزی از حضور 35 والیبالیست بانو از استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی امید و جوانان خبر داد.

- نسخه قابل چاپ " محمدرضا سمیعی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در، با اشاره به انتخاب این والیبالیست ها اظهار کرد: در هفته جاری مسابقاتی با حضور تیم هایی از شهرستان های اراک، خمین، ساوه، دلیجان، شازند و محلات در سالن ورزشی بانوان خمین برگزار شد که در پایان این مسابقات 35 بانوی والیبالیست برای حضور در مسابقات قهرمانی انتخاب شدند.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی امید وجوانان به مدت دو روز برگزار شد که در نخستین دیدار در رده سنی امید تیم ساوه به مقام نخست رسید و تیم های اراک و خمین به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیئت والیبال استان مرکزی تصریح کرد: در ادامه این رقابت ها و در رده سنی جوانان نیز تیم محلات قهرمان شد و تیم های خمین و اراک به مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

وی با اشاره به ورزش والیبال گفت: والیبال در سال های اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده است این امر سبب افزایش توقع مردم از این رشته ورزشی شده است.

سمیعی افزود: امیدواریم ورزشکاران ارزنده این استان بتوانند با نشان دادن شایستگی های خود تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بانوان والیبالیست مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور

حضور بانوان والیبالیست مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور