مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1393 ساعت 06:272014-04-29حوادث

کشف دپوی محموله های قاچاق اصفهان


در یک عملیات ویژه و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان یک انبار دپوی کالاهای خارچی قاچاق در شهر اصفهان شناسایی و در بازرسی از آن محموله های قاچاقی به ارزش 800 میلیون ریال کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی با بیان این خبر اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در راستای تشدید اقدامات ویژه خود بر علیه قاچاقچیان کالا در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه دپوی کالاهای خارجی قاچاق رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و اطمینان از درستی موضوع، در هماهنگی با مقام قضایی در قالب یک تیم تخصصی به محل مذکور اعزام و از انبار مخفی متهم در شهر اصفهان بازدید به عمل آوردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران محموله ای شامل 35 دستگاه الکترو موتور، 17 دستگاه دوچرخه، 26 کارتن لوازم پرده خارجی که همگی آنها فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد شده بودند کشف و در این رابطه متهم اصلی این پرونده نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده 800 میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این زمینه کلیه اموال کشف شده به گمرک تحویل و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دپوی محموله های قاچاق اصفهان

کشف دپوی محموله های قاچاق اصفهان