مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:282014-04-28پزشكي

مسابقه آشپزی غذای سالم در شهر دوگنبدان برگزار شد


یک دوره مسابقه آشپزی غذای سالم به مناسبت هفته سلامت و به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در شهر دوگنبدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کارشناس مسئول تغذیه شبکه بهداشت و درمان گچساران ظهر دوشنبه در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر چه بیشتر کودکان و زنان باردار با انواع غذاهای سالم و رعایت رژم غذایی متناسب با شرایط سنی آنها است.

علی دارابی با بیان اینکه 35 بانوی شاغل در شبکه بهداشت و درمان دراین مسابقه شرکت کردند، اظهار داشت: این بانوان در بخش تغذیه سالم در مسابقه آشپزی غذای سالم شرکت کرده و غذاهای آنها از نظر کیفیت و کمیت روغن و نمک بررسی شد.

وی افزود: با توجه به شعار امسال هفته سلامت که "یک عمر سلامت با خودمراقبتی" است، بهترین راه تامین سلامت جسم و روح انسان، تغذیه مناسب است.

دارابی اظهار داشت: سلامتی و طول عمر هر انسان به تغذیه سالم و ورزش بستگی دارد که توجه به آن از بروز بیماری های زیادی در افراد پیشگیری می کند.

وی عنوان کرد: تغذیه در حفظ سلامتی و ارتقاء کیفیت زندگی افراد نقش موثری دارد و توجه به ارزش غذایی میان وعده ها و غنی سازی آنها از جمله رویکردهای مهم علم و صنعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه آشپزی غذای سالم در شهر دوگنبدان برگزار شد

مسابقه آشپزی غذای سالم در شهر دوگنبدان برگزار شد