مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:282014-04-24سياسي

3 ضلع مذاکرات هسته ای از زبان قشقاوی


معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: در مذاکرات هسته ای 3 اصل تداوم مذاکره و حفظ خطوط قرمز و گشایش اقتصادی را می توان با هم افزایی و بررسی بیشتر مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حسن قشقاوی معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در همایش موازنه قدرت جهان با نگاهی به تحولات روسیه که در سالن همایش های موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد:در کشور اوکراین بشدت گرایش سوسیالیستی وجود دارد به این شکل که عده ای در غرب اوکراین به سمت اروپا مایل هستند و عده ای در شرق اوکراین سمت روسیه گرایش دارند.

وی افزود: در جایی این موضوع از سوی خبرنگاری مطرح شد که یاناکوویچ باید غیرت را از بشاراسد بیاموزد تا آخرین لحظه از کشور و خاک خود حمایت کرد و ایستاد.

قشقاوی با بیان اینکه در حقوق بین الملل برای رفراندوم کریمه دو استناد و نظر را می توان در نظر گرفت، تصریح کرد: حق تعیین سرنوشت یکی از مفاد حقوق بین الملل است که براساس همین به این موضوع استناد شد که به عنوان مثال براساس همین موضوع کوزوو از صربستان جدا شد، دومین حد در نظر گرفته شده احترام به تمامیت ارضی است که این موضوع هم مفاد دیگری از حقوق بین المللی برای رفراندوم کریمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ضلع مذاکرات هسته ای از زبان قشقاوی

3 ضلع مذاکرات هسته ای از زبان قشقاوی