مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:182014-04-24اقتصادي

تامین نیازهای ارزی خودروسازان از طریق ارز مبادله ای


وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین نیازهای ارزی صنعت خودرو از طریق ارز مبادله ای خبر داد و اعلام کرد: از منابع صرفه جویی ناشی از هدفمندی یارانه ها حدود 3000 میلیارد تومان در اختیار بخش تولید قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا نعمت زاده ظهر امروز بعد از کارگروه حمایت از تولید که به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود، با اشاره به تاکید رییس جمهور و عزم دولت برای بررسی عوامل رکود، موانع تولید و برطرف کردن آنها به خبرنگاران ایسنا و ایرنا گفت: در سال گذشته اهتمام بیشتر دولت بر این بود که تورم را تا اندازه ای کنترل کند که خوشبختانه اکنون در مسیر کاهش تورم حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما توام با تورم و رکود بود و برای رفع این موضوع چند کار برنامه ریزی کرده ایم، افزود: به دنبال آن هستیم که عوامل رکود را شناسایی کنیم و این کار پیشنهاد داده ایم که به زودی در دولت مطرح می شود و با تعدادی از انجمن ها و اتاق بازرگانی در این زمینه همفکری خواهیم کرد.

نعمت زاده گفت: در ارتباط با عوامل تولید رکود چند مسئله وجود داشت که یکی از آنها تامین مواد اولیه و قطعات است که خود به خود این امر نیاز به ارز و هم نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیازهای ارزی خودروسازان از طریق ارز مبادله ای

تامین نیازهای ارزی خودروسازان از طریق ارز مبادله ای