مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 06:382014-04-24ورزشي

موفقیت کشتی گیران ناشنوای قم برای اعزام به مسابقات جهانی ارمنستان


رییس هیئت ورزش های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از موفقیت کشتی گیران قمی در انتخابی تیم های ملی اعزامی به مسابقات جهانی ناشنوایان خبر داد.

- مصطفی علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: ما امید بسیار زیادی داریم که بعد از حضور موفق کاراته کای ناشنوای قم در مسابقات جهانی سال 2013، در سال جاری شاهد اعزام کشتی گیران ناشنوای قم به مسابقات جهانی و درخشش آنها باشیم.

وی با اشاره به درخشش کشتی گیران قمی در انتخابی اخیر تیم ملی ناشنوایان، افزود: چهار تن از کشتی گیران شایسته ناشنوای قم در انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان و جوانان ناشنوا برای اعزام به رقابت های جهانی ارمنستان بسیار خوش درخشیدند.

علیزاده ادامه داد: خوشبختانه ورزش ناشنوایان قم از پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و نگاهی به عملکرد ورزش ناشنوایان قم در سال های اخیر نشان می دهد که ورزش ناشنوایان قم نه تنها در سطح رقابت های داخلی بلکه در سطح برون مرزی نیز افتخارات زیادی به دست آورده است.

رییس هیئت ورزش های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: در سال گذشته کاراته کاهای ناشنوای قم یعنی میثم اخوان و سیدمرتضی جدایی همراه با کاروان کشورمان به رقابت های کاراته المپیک تابستانی ناشنوایان جهان در بلغارستان اعزام شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت کشتی گیران ناشنوای قم برای اعزام به مسابقات جهانی ارمنستان

موفقیت کشتی گیران ناشنوای قم برای اعزام به مسابقات جهانی ارمنستان