مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 06:382014-04-24ورزشي

کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا توسط کشتی گیر همدانی


میثم مصطفی جوکار کشتی گیر آزادکار همدانی وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشورمان مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

- قاسم ربیعیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مصطفی جوکار در مسابقه فینال با پیروزی برابر کشتی گیری از قزاقستان صاحب مدال طلا برای تیم ایران شد.

دبیر هیئت کشتی استان همدان افزود: مصطفی جوکار در دیدار نهایی برابر اصلان کاهیدزه از قزاقستان قرار گرفت و وقت نخست کشتی را با قدرت و با نتیجه پنج بر صفر به نفع خود به پایان رساند.

وی بیان داشت: همچنین مصطفی جوکار در وقت دوم نیز با زیرگیری و اجرای فن درخت کن، حریف خود را به روی پل برد و در نهایت با نتیجه قاطع 10 بر صفر برابر کشتی گیر قزاق به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا شد.

ربیعیان اضافه کرد: در وزن 86 کیلوگرم که رقابت های آن با حضور 11 کشتی گیر آغاز شد، میثم مصطفی جوکار در دور نخست با نتیجه 12 بر یک مقابل کشتی گیری از عراق به پیروزی رسید.

دبیر هیئت کشتی استان همدان عنوان داشت: همچنین مصطفی جوکار در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مقابل کشتی گیری از چین به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در ادامه گفت: جوکار در این مرحله با نتیجه چهار بر دو از سد رشید قربان اف دارنده مدال برنز سال 2013 جهان در بوداپست مجارستان و قهرمان دو دوره آسیا از ازبکستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا توسط کشتی گیر همدانی

کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا توسط کشتی گیر همدانی