مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 04:422014-04-24ورزشي

استعدادیابی اولویت نخست هیئت جودو همدان در سال 93


انجام اقدامات ریشه ای و استعدادیابی در این رشته از اولویت کاری هیئت جودو در سال جدید است که همین امرسبب ارتقای جایگاه این ورزش در استان می شود.

- جلال نصرپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار کرد: اعزام رده های سنی مختلف ورزشکاران به مسابقات کشوری، حضور در لیگ های برنر بانوان ، برگزاری مسابقات جام رمضان، برگزاری مسابقات دهه ی فجر و اعزام نونهالان به اردوی تیم ملی از جمله اقدامات این هیئت در سال گذشته بوده است.

وی افزود: از مسئولان درخواست می شود تا نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی داشته باشند تا بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت این ورزش در استان همدان باشیم.

رییس هیئت جودوهمدان تصریح کرد: با جذب اسپانسر در سال جدید می توانیم در لیگ کشوری شرکت کنیم چراکه نداشتن اسپانسر و کمبود امکانات مالی از جمله مشکلات این هیئت است.

نصرپور با اشاره به زیرساخت های موجود در همدان گفت: این رشته دارای یک سالن اختصاصی بوده و این موقعیت خوبی برای جودو استان فراهم نموده است.

وی افزود: متاسفانه در چند اخیر هیئت جودو در شهرستان های استان غیر فعال شده است و امسال به دنبال فعال نموده هیئت های شهرستانی هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی اولویت نخست هیئت جودو همدان در سال 93

استعدادیابی اولویت نخست هیئت جودو همدان در سال 93