مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 03:572014-04-24اقتصادي

تغییر الگوی کشت بهترین راه مبارزه با بحران آب در قزوین است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تغییر الگوی کشت بهترین راه مبارزه با بحران در قزوین است که با استفاده از آن می توان ضمن رونق صنعت کشاورزی معضل کمبود آب را در استان رفع کرد.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 04/اردیبهشت/1393 - 09:24 ، شناسه خبر: 348060 رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین: تغییر الگوی کشت بهترین راه مبارزه با بحران آب در قزوین است خبرگزاری تسنیم: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تغییر الگوی کشت بهترین راه مبارزه با بحران در قزوین است که با استفاده از آن می توان ضمن رونق صنعت کشاورزی معضل کمبود آب را در استان رفع کرد.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، محمد رضا صفری در نشست هم اندیشی استاندار قزوین با بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان قزوین که عصر امروز در سالن باغستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تغییر الگوی کشت راهی اساسی برای اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: با تغییر الگوی کشت در استان قزوین می توان با عدم کشت محصولاتی نظیر خربزه و هندوانه که به آب زیاد در طول دوره رشد خود نیازمند هستند،به سمت کشت محصولاتی رفت که نسبت به کم آبی مقاومت بالاتری دارند و سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی و منطقه ای استان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر الگوی کشت بهترین راه مبارزه با بحران آب در قزوین است

تغییر الگوی کشت بهترین راه مبارزه با بحران آب در قزوین است