مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 11:432014-04-23بين الملل

علامه النجاتی وارد فرودگاه بیروت شد+تصاویر


علامه شیخ حسین النجاتی بعد از اینکه در اثر فشار خاندان آل خلیفه امروز مجبور به ترک منامه شده بود لحظاتی پیش وارد فوردگاه بیروت شد.

-   شاهدان تاکید کردند که علامه النجاتی امروز چهارشنبه در فرودگاه بحرین مشاهده شده است و بعد از تهدیدهای نظام حاکم مبنی بر ضرورت خارج شدن از بحرین با پرواز جی اف911 خطوط هوایی این کشور به بیروت پایتخت لبنان خواهد رفت.

   علامه النجاتی از طرف خاندان حاکم به شدت تحت فشار قرار گرفته بود تا در عرض 48 ساعت بحرین را ترک کند و تهدید شده بود در صورتی که این کار را انجام ندهد خانواده وی آزار و اذیت خواهد شد.

نظام بحرین در نوامبر 2012 تصمیم گرفت تابعیت علامه حسین النجاتی را به همراه 30 نفر دیگر باطل کند تا به این ترتیب در اقدامی خودسرانه منتقدان حکومت را ساکت کند.

این تصمیم حکومت بحرین از سوی سازمان های بین المللی مورد اعتراض شدید قرار گرفت به گونه ای که سازمان عفو بین الملل از مقامات این کشور درخواست کرد تا این تصمیم را لغو کنند.

انتهای پیام/     " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه النجاتی وارد فرودگاه بیروت شد+تصاویر

علامه النجاتی وارد فرودگاه بیروت شد+تصاویر