مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 11:382014-04-23اقتصادي

سهم فراوان دشت قزوین در امنیت غذایی کشور


هم اکنون امنیت غذایی یکی از اصول اساسی در سیاست های کشور محسوب می شود که در این میان دشت قزوین سهم زیادی در امنیت غذایی کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در قزوین، مرتضی روزبه در نشست هم اندیشی استاندار با تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان که امروز در سالن باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت:90 درصد مشکلات کشاورزی قزوین برطرف می شود و در برابر حل این مشکلات مسئول هستیم.

وی تصریح کرد: حوزه ی کشاورزی جزو مهم ترین بخش های تولیدی است که باید حق آن را ادا کرد و در این راستا باید در جلسات بجای پیدا کردن مقصر بدنبال راهکار برای برطرف کردن مشکلات باشیم.

استاندار قزوین خواست جلسات بررسی مشکلات کشاورزان، بصورت ماهانه برگزار شود تا مشکلات کشاورزان با حضور مسئولان و مدیران این حوزه به تفکیک برطرف شود.

وی افزود: در صورت برطرف نشدن مشکل توسط استان باید برای حل آن ها از وزارت جهاد کشاورزی کمک گرفت تا مشکلات قزوین در بخش کشاورزی پایان یابد.

روزبه خاطرنشان کرد: ما امانت دار دشت قزوین هستیم و باید از ظرفیت های موجود در آن بهره بردای کنیم که این امر تنها با حل مشکلات امکان پذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فراوان دشت قزوین در امنیت غذایی کشور

سهم فراوان دشت قزوین در امنیت غذایی کشور