مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:122014-04-23پزشكي

مرکز تشخیص تکاملی کودکان در همدان افتتاح شد


به مناسبت هفته گرامیداشت سلامت واحد غربالگری تشخیصی تکامل کودکان در مرکز سلامت همدان واقع در بیمارستان مباشر سابق با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.

- " از همدان، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم افتتاح این واحد اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان توانایی مراقبت از خود را ندارند این وظیفه برعهده والدین و متخصص این حرفه است که با ارائه آموزش ها و مراقبت های لازم وضعیت رشد جسمی و حرکتی کودکان را تحت نظر قرار دهند.

حبیب الله موسوی بهار تصریح کرد: تاکنون تنها به میزان رشد کودک از نظر قد و وزن توجه شده است اما با راه اندازی واحد غربالگری تشخیص تکاملی کودکان میزان هوش و رشد مغزی کودکان نیز مورد مراقبت قرار می گیرد تا با تشخیص به موقع از بروز ناهنجاری های جسمی و روانی جلوگیری کنیم.

وی افزود: براساس برنامه هایی که در سال های اخیر در بحث پیشگیری و جلوگیری از آسیب های جسمی و روانی به کودکان به عمل آمده است دیگر شاهد تنبلی چشم در کودک به صورت محسوس نیستیم و بروز اختلالات در کودکان کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به شعار امسال هفته سلامت به نام "یک عمر سلامتی با خودمراقبتی" گفت: با توجه به این شعار باید نسبت به تأمین و حفظ سلامتی کودکان تلاش بیشتری انجام شود چرا که این کودکان سرمایه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تشخیص تکاملی کودکان در همدان افتتاح شد

مرکز تشخیص تکاملی کودکان در همدان افتتاح شد