مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 05:282014-04-23اجتماعي

آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری+ توصیه های رییس سازمان سنجش


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 از امروز چهارشنبه، سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 93 از ظهر یکشنبه (31 فروردین ماه) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org، گفت: داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی شده اند، باید از امروز، چهار شنبه سوم اردیبهشت تا روز شنبه ششم اردیبهشت نسبت به ثبت حداکثر 50 کد رشته محل در سایت این سازمان اقدام کنند.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و سایت دانشگاه های مورد نظر اقدام کرده و سپس کد رشته محل های مورد علاقه خود از کد رشته محل های مربوط به رشته امتحانی را انتخاب و آن ها را به ترتیب اولویت علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام کنند.

رییس سازمان سنجش با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی این آزمون از روز یکشنبه، روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، اظهار کرد: نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر کد رشته امتحانی و براساس نمره کل حاصل از 80% نمره آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری+ توصیه های رییس سازمان سنجش

آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری+ توصیه های رییس سازمان سنجش