مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 ساعت 10:132014-04-21اقتصادي

پیشرفت های خوب ایران با اتکا به توان علمی و اقتصادی


ظرفیت های صنعتی و تجاری منطقه آزاد ارس با حضور اعضای شعبه ی ترابوزان انجمن صنعت گران و بازرگانان ترکیه در ارس بررسی شد و مسئول دفتر انجمن صنعت گران و بازرگانان ترکیه(توسیاد) در ترابوزان پیشرفت های ایران در شرایط سخت را نتیجه خوداتکایی برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه ی آزاد ارس، ظرفیت های اقتصادی ارس در حوزه های صنعت، تجارت و گردشگری با حضور هیئت اقتصادی انجمن توسیاد ترکیه در نشستی، با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه ی آزاد ارس برگزار و بررسی شد.

مسئول دفتر انجمن صنعتگران و بازرگانان ترکیه (توسیاد) در ترابوزان در این نشست با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند در منطقه بوده و در شرایط بسیار سخت با وجود فشارهای شدید اقتصادی توانسته در حوزه های مختلف موفق باشد، گفت: ایران با اتکا به توان علمی و اقتصادی خود پیشرفت های خوبی داشته است.

مهمت آتماجا با اشاره به مزیت های اقتصادی در ارس گفت: بزرگترین مانع در صنایع ترکیه انرژی است و این مورد در ایران ارزان و در دسترس است.

این فعال اقتصادی ترکیه افزود: ما با مطالعه و آگاهی پیشین نسبت به فعالیت های اقتصادی به منطقه ی آزاد ارس آمده ایم و امیدواریم با همکاری دوطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های خوب ایران با اتکا به توان علمی و اقتصادی

پیشرفت های خوب ایران با اتکا به توان علمی و اقتصادی