مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 ساعت 08:172014-04-21حوادث

رییس شرکت خدماتی جعلی در اراک دستگیر شد


فردی که با راه اندازی شرکت خدماتی جعلی، قصد اغفال زنان را داشت، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دستگیر شد.

- نسخه قابل چاپ " سرهنگ احمد عباسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک"، با اشاره به این ماموریت اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی به یک شرکت نظافتی و خدماتی در شهر اراک ظنین شده و اقدام به بررسی این موضوع کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد که این شرکت نظافتی و خدماتی که از افراد بیکار و جویای شغل به خصوص بانوان نیازمند دعوت به همکاری کرده است، وجود خارجی نداشته و هر گونه فعالیت آن غیرقانونی است.

رییس پلیس امنیت عمومی مرکزی تصریح کرد: ماموران با توجه به اهمیت موضوع گستره فعالیت خود را بیشتر کردند و با بررسی های انجام شده شخصی که اقدام به راه اندازی این شرکت خدماتی کرده بود، شناسایی و تحت کنترل نامحسوس ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اغفالگرایانه متهم گفت: با اقدامات نامحسوس ماموران، مشخص شد این فرد برای جلب اعتماد موسسات خیریه با ظاهری موجه به این موسسات مراجعه می نماید و برای جلب همکاری و معرفی زنان نیازمند از آنان درخواست همکاری و مشارکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شرکت خدماتی جعلی در اراک دستگیر شد

رییس شرکت خدماتی جعلی در اراک دستگیر شد