مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 ساعت 05:532014-04-21اجتماعي

30 امدادگر و نجاتگر در زیرکوه دوره تخصصی اسکان اضطراری را فراگرفتند


رییس جمعیت هلال احمر زیرکوه از شرکت 30 امدادگر و نجاتگر برادر در دوره اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا حورانی صبح دوشنبه در جمع امدادگران این شهرستان اظهار داشت: در طول سال دوره های آموزشی مختلفی از قبیل دوره عمومی و تخصصی برای بالا بردن سطح امدادگران و نجاتگران هلال احمر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آموزش در هلال احمر بسیار مهم و ضروری است، افزود: فراگیران در این دوره آموزشی با سرفصل هایی مانند چگونگی طراحی اردوگاه و شرایط آن، تصفیه آب در زمان بحران، پیاده سازی طرح اردوگاه در زمین، روش صحیح چادر زنی، بهداشت محیط، مدیریت اردوگاه و اسکان آسیب دیدگان آشنا شده و آموزش می بینند.

حورانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر را از جمله افرادی دانست که همیشه در نخستین لحظه ها در تمامی حوادث حضور دارند.

وی با بیان اینکه زلزله بیش از سوانح دیگر در تخریب خانه های شهری و روستایی نقش ایفا می کند، ادامه داد: شهرستان زیرکوه به دلیل قرار گرفتن بر روی کمربند زلزله در معرض انواع سوانح است.

حورانی آشنایی و آمادگی امدادگران برای برپایی اردوگاه اضطراری در مواقع بروز حادثه را از اهداف برگزاری دوره اسکان اضطارای برشمرد و ادامه داد: این دوره به مدت 24 ساعت در جمعیت هلال احمر شهرستان به صورت تئوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 امدادگر و نجاتگر در زیرکوه دوره تخصصی اسکان اضطراری را فراگرفتند

30 امدادگر و نجاتگر در زیرکوه دوره تخصصی اسکان اضطراری را فراگرفتند