مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 14:232014-04-20فرهنگي

اکران رایگان «چ» برای ناشنوایان از 8 اردیبهشت ماه


از هشتم اردیبهشت ماه، روزهای دوشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه سینما آزادی با نسخه همراه با زیرنویس فارسی فیلم سینمایی «چ» میزبان ناشنوایان خواهد بود.

- از هشتم اردیبهشت ماه، روزهای دوشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه سینما آزادی با نسخه همراه با زیرنویس فارسی فیلم سینمایی چ میزبان ناشنوایان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، همزمان با میلاد با سعادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) بلیت های فیلم سینمایی چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برای تماشای هموطنان ناشنوا چاپ شده و آماده توزیع است.

هزینه بلیت ها به طور کامل توسط شرکت گلرنگ و به منظور تکریم هموطنان ناشنوا و تشویق به حضور آنها در سالن های سینما و مشارکت در این امر فرهنگی صورت گرفته است.

از هشتم اردیبهشت ماه، روزهای دوشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه سینما آزادی بانسخه همراه با زیرنویس فارسی فیلم سینمایی چ میزبان عزیزان ناشنوا خواهد بود.

این بلیت ها در اختیار نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط با ناشنوایان قرار خواهد گرفت و ناشنوایان می توانند طی روزهای آتی جهت تهیه بلیت با نهاد حامی خود تماس حاصل کرده و از جزییات و نحوه دقیق تهیه بلیت کسب اطلاع کنند.

چ روایتگر 48 ساعت پایانی بحران شهر پاوه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران رایگان «چ» برای ناشنوایان از 8 اردیبهشت ماه

اکران رایگان «چ» برای ناشنوایان از 8 اردیبهشت ماه