مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 12:572014-04-20سياسي

مطالبات رهبر انقلاب در همایش «دین علمی و علم دینی» مورد بررسی قرار می گیرد


رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به برگزاری همایش «دین علمی و علم دینی» در اردیبهشت ماه جاری در یاسوج گفت: مطالبات رهبر انقلاب در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.

- رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به برگزاری همایش دین علمی و علم دینی در اردیبهشت ماه جاری در یاسوج گفت: مطالبات رهبر انقلاب در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج، حجت الاسلام قاسم مقدم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش دین علمی و علم دینی در اردیبهشت امسال در یاسوج خبر داد.

وی افزود: این همایش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و پژوهشگاه نهاد مقام معظم رهبری، 11 اردیبهشت ماه جاری در سالن دکتر کنعانی، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مدت پنج روز برگزار می شود.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: مهم ترین هدف برگزاری این همایش پرداختن به مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف علم و دین است.

وی افزود: همایش علم دینی و دین علمی با محوریت گفتمان تعاملی رهبری، دانشگاه و حوزه، پیاده کردن مهندسی فرهنگی در مصادیق دانشگاهی و حوزوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات رهبر انقلاب در همایش «دین علمی و علم دینی» مورد بررسی قرار می گیرد

مطالبات رهبر انقلاب در همایش «دین علمی و علم دینی» مورد بررسی قرار می گیرد