مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 11:072014-04-20سياسي

سهیم کردن بانوان در مدیریت دانشگاه از برنامه های مدیریتی ما است


سرپرست دانشگاه گیلان سهیم کردن بانوان در مدیریت دانشگاه را از برنامه های مدیریتی خود عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، رضی پیش از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و بزرگداشت مقام مادر در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، ضمن عرض تبریک این روز به تمامی بانوان دانشگاه، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگویی جهانی و نماد مهربانی، پاکی، عفت و پایبندی به اصول خانواده دانست و بیان داشت: مجموعه تلاش های علمی و اداری دانشگاه از نقش دوگانه زنان در دانشگاه است که علاوه بر وظایف شغلی در تلطیف فضای کاری و اخلاقی کردن محیط علمی، نقشی غیرقابل انکار دارند.

وی از بانوان دانشگاهی خواست تا ضمن کمک به مجموعه مدیریتی دانشگاه در جهت دستیابی به اهداف سازمانی، زمینه ساز بهره وری و کیفیت بخشی به کارها شوند.

سرپرست دانشگاه گیلان سهیم کردن بانوان در مدیریت دانشگاه را از برنامه های مدیریتی خود عنوان کرد و گفت: در صدد هستم تا در هیات رییسه دانشگاه حتما یک خانم حضور داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام مهدوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان از حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان الگوی زنان مسلمان نام برد و گفت: شخصیت و منش حضرت زهرا (س) در همه ابعاد بعنوان یک الگو برای زنان ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهیم کردن بانوان در مدیریت دانشگاه از برنامه های مدیریتی ما است

سهیم کردن بانوان در مدیریت دانشگاه از برنامه های مدیریتی ما است