مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 10:072014-04-20ورزشي

درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم است


معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم گفت: درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم است و دغدغه های مربوط به تامین هزینه های باشگاه از منابع دولتی باید از بین برود.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قم، سید حسن رضوی در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال اوران کاراته قم که در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم از ظرفیت ورزش هایی که در آن ها صاحب برند هستیم و موفقیت های بین المللی و کشوری به دست آورده ایم استفاده کنیم و مشکلاتی که ورزش قم در حال حاضر با آن درگیر است به حداقل برسانیم.

وی گفت: در مجموعه ورزش بیشتر نگاه دولتی حاکم است اما باید تهمیداتی بیندیشیم تا ورزش به عنوان فعالیتی هزینه بر مدیریت شده و به سمت درآمدزایی حرکت کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم افزود: آنچه امروزه در جهان شاهد آن هستیم حضور بخش خصوصی در ورزش است و از نگاه بخش درآمدزایی در ورزش شرایط موفقی ایجاد کرده است.

رضوی بیان کرد: اگر به ورزش های خاصی که مردم بر آن حساسیت دارند مثل فوتبال و والیبال اگر در ورزش و به ویژه رشته های پرطرفدار مثل فوتبال، والیبال و چند رشته دیگر که مردم روی آن ها حساسیت دارند جایگاه تیمداری بخش خصوصی را فراموش کنیم با فراز و نشیب روبرو می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم است

درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم است