مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 10:072014-04-20پزشكي

بانوان شهرستان صومعه سرا رایگان ویزیت شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا با بیان اینکه امروز ویزیت رایگان با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه صومعه سرا به مناسبت روز زن انجام گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی مقدم راد در حاشیه برگزاری ویزیت رایگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول تا هفتم اردیبهشت امسال هفته جهانی سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی است.

وی با بیان اینکه روز زن است و این روز را به همه بانوان جامعه تبریک عرض می کند، افزود: با توجه به اینکه زنان از ارکان اصلی و مهم در سیاستگذاری سلامت جامعه هستند، مسئله سلامت زنان را با یک روز ویزیت رایگان با دو دکتر عمومی و متخصص انجام داده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا گفت: بیماری های بسیار زیادی در جامعه زنان وجود دارد که در ابتدای کار بدون علامت و کم علامت است.

مقدم راد تصریح کرد: با چکاف های خفیف و بدیهی می شود بیماری ها را کنترل کرد و از بروز عوارض و بیماری های ناشی از غفلت پیشگیری کرد.

وی با بیان اینکه تمام آموزش های هفته سلامت امسال آموزش خودمراقبتی است، خاطرنشان کرد: فشار خون بالا و دیابت از عمده ترین بیماری هایی است که در ویزیت رایگان با آن روبه رو هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا با بیان اینکه در شهرستان در مراکز مختلف ویزیت رایگان را مکرر انجام می دهند، تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان شهرستان صومعه سرا رایگان ویزیت شدند

بانوان شهرستان صومعه سرا رایگان ویزیت شدند