مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 09:532014-04-20پزشكي

رشد 10 درصدی چاپ مقالات علمی در دانشگاه پزشکی ارومیه


معاون تحقیقات فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه علوم پزشکی از نظر انتشارات و توسعه دانش در سال گذشته 360 مقاله چاپ کرد و رشذ 10 درصدی در چاپ مقالات علمی در این دانشگاه محقق شد.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ارومیه، مرتضی متذکر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی از نظر انتشارات و توسعه دانش در سال گذشته 360 مقاله از همکاران چاپ کرد که از این تعداد 165 مورد در ام آی یک یعنی در مقالات ممتاز جهانی چاپ شد یعنی چهل درصد از مقاله ها چاپی در همین مورد بوده است.

وی افزود: سایر مقالات نیز در نمایه های 3 و 4 و برخی مجلات داخلی بوده است و در این رابطه با وجود مشکلاتی که در سال 92 و91 از لحاظ مشکلات شدید مالی وجود داشت اما تعداد مقالاتی چاپی رشد 10 درصدی را نشان می دهد.

متذکر تصریح کرد: بنابراین با وجود مشکلات مالی رشد مقالات متوقف نشد این در حالی است که در برخی دانشگاه ها این رشد متوقف شده و به حالت منحنی ثابت رسیده است.

معاون تحقیقات فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی افزود: از نظر رتبه بندی معاونت های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در بین 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور با لحاظ اینکه 8 دانشگاه ایران جزو دانشگاه های برتر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی چاپ مقالات علمی در دانشگاه پزشکی ارومیه

رشد 10 درصدی چاپ مقالات علمی در دانشگاه پزشکی ارومیه