مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 09:292014-04-20اجتماعي

اجرای سراسری طرح «لشگر فرشتگان» ویژه دانش آموزان دختر در هفته زن


طرح لشگر فرشتگان به همت معاونت خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای معرفی زن مجاهد مسلمان وبا نگاه ویژه به شهدای زن، برای دانش آموزان دخترسراسرکشوراجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس آموزش و پرورش ایسنا، ملکی، معاون برنامه سازی و توسعه شبکه خواهران وزارت آموزش و پرورش در این زمینه گفت: طرح "لشکر فرشتگان"، در آستانه هفته زن از طریق دفترچه لشگر فرشتگان، وبلاگ نویسی و برگزاری یادواره شهدا در سراسر کشوراجرایی می شود.

وی ادامه داد: خاطرات، مصاحبه و مطالعه بخش های مهم دفترچه لشگر فرشتگان به شمار می آید و دانش آموزان در این دفترچه به ثبت خاطرات کوتاهی از زندگی زنان مجاهد می پردازند، بخشی دیگر این دفترچه به مصاحبه با یک خانم راوی ایثارگر(خانواه شهدای زن، همسر شهید یا جانباز، امدادگر، اسیر یا جانباز زن و .

) اختصاص دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: مطالعه بخش دیگر این دفترچه است که در این قسمت دانش آموزان باید تعدادی از کتاب های حوزه دفاع مقدس را مطالعه کنند و به سوالاتی در این زمینه پاسخ دهند، همچنین درپایان، این دفترچه به شیوه های جنگ امروزی، راه های مبارزه در این جنگ و نقش ویژه زنان پرداخته است.

وی در پایان افزود: بر اساس این طرح، دانش آموزان پس از طی مراحل ذکر شده باید برای معرفی زن مبارزی که درباره آن به تحقیق پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سراسری طرح «لشگر فرشتگان» ویژه دانش آموزان دختر در هفته زن

اجرای سراسری طرح «لشگر فرشتگان» ویژه دانش آموزان دختر در هفته زن