مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 09:192014-04-20حوادث

در میناب اتفاق افتاد مرگ 3 نوجوان در تصادف مرگبار کامیون با موتورسیکلت


فرمانده انتظامی شهرستان «میناب» استان هرمزگان از تصادف یک دستگاه کامیون بنز با موتورسیکلت و مرگ سه نوجوان در این حادثه خبر داد.

- " به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی دیده ور در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور روستای گوربند - چاه اسماعیل، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه گوربند جهت بررسی موضوع در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی میناب افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو کامیون بنز با یک دستگاه موتورسیکلت که دارای سه سرنشین بود تصادف کرد که بر اثر این سانحه 2 ترک نشین 15 و 19 ساله موتورسیکلت بر اثر شدت تصادف در دم فوت کردند و راکب 17 ساله آن نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات شدید فوت کرد.

وی یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه مرگبار را تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه کافی به جلو و نداشتن کلاه ایمنی از سوی راکب و ترکنشینان موتورسیکلت اعلام کردند.

انتهای پیام/     " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در میناب اتفاق افتاد مرگ 3 نوجوان در تصادف مرگبار کامیون با موتورسیکلت

در میناب اتفاق افتاد مرگ 3 نوجوان در تصادف مرگبار کامیون با موتورسیکلت