مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 04:532014-04-20سياسي

طرح برون سپاری سیستم تعلیم و تربیت خراسان رضوی اجرا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اجرای طرح برون سپاری و برون سازمانی در سیستم تعلیم و تربیت این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد حسینی صبح یکشنبه در جلسه شورای معاونین، مشاوران و روسای ادارات نواحی مشهد اظهارکرد:این طرح در راستای تحقق مفهوم واقعی مشارکت در آموزش و پرورش انجام می شود.

وی در خصوص مشارکت در حوزه دانش آموزان تصریح کرد: تقویت سامانه تشکلهای دانش آموزی در این رابطه در راس امور و قله رفیع این مشارکت افتتاح مجلس دانش آموزی و پرورش روحیه مسوولیت پذیری آنان با نگاهی به آینده ای روشن و پر امید است.

وی راه اندازی پارلمان مجازی معلمان استان را از سطوح مشارکت در حوزه معلمان دانست و اظهار داشت: اجلاس نمایندگان معلمان استان و افتتاح پارلمان واقعی معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور وزیر آموزش و پرورش نقطه عطفی در خصوص تکریم معلم و حضور فعال آنان است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مشارکت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار از سطوح مشارکت در حوزه اولیا و دانش آموزان است که بیش از پیش مورد پیگیری قرار گرفته است.

حسینی مشارکت در حوزه پیشکسوتان را یادآورشد و افزود: در این رابطه از تمام ظرفیتهای موجود استفاده و بهره گیری از سرمایه اجتماعی ودانش ضمنی جمعیت ارزشمند پیشکسوتان مورد نظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برون سپاری سیستم تعلیم و تربیت خراسان رضوی اجرا می شود

طرح برون سپاری سیستم تعلیم و تربیت خراسان رضوی اجرا می شود