مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 18:282014-04-19سياسي

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان: هرمزگان 38 هزار سید دارد


در این استان تاکنون اسامی 38 هزار و 436 نفر با پسوند سید و سایر پسوندهایی که نشان دهنده سید بودن افراد است، توسط اداره ثبت احوال احصا شده است.

- " از بندرعباس، مهدی عسکری زاده امشب در همایش سادات هرمزگان که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه و مدیر اوقاف هرمزگان و جمعی از سادات برگزار شد، اظهار داشت: باید از زحمات دست اندرکاران برگزاری این همایش تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که تجلیل از سادات و برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه (س) در روزهای نخستین سال سبب نوید خوش یمنی برای استان و کشور می شود، اضافه کرد: در کشور 6،5 میلیون سید داریم که پسوند اسامی آنها مرتبط با سادات است.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه در این استان 38 هزار و 436 نفر سید داریم، ابراز داشت: سهم هرمزگان از کل سادات کشور 2،4 درصد است که این استان پس از سیستان و بلوچستان از نظر برخورداری از سادات در رده های پایین قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه از جمع سادات استان هرمزگان 7 هزار و 550 نفر با پسوند میر هستند، تأکید کرد: از تعداد سادات، 15 هزار و 662 نفر را مردان و 14 هزار و 182 نفر را خواهران تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر فراوانی نام های فاطمه و محمد در استان چشمگیر است، متذکر شد: این نشان از دین داری مردم هرمزگان و توجه آنها به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان: هرمزگان 38 هزار سید دارد

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان: هرمزگان 38 هزار سید دارد