مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 15:432014-04-19فرهنگي

معاون ارشاد مازندران خبر داد نامه عاشقانه کاروان پیاده عراقی به امام رضا(ع)


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: کاروان پیاده 50 نفره از کشور عراق که راهی زیارت حرم امام رضا(ع) هستند در جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعباس زارع اظهار داشت: کاروان پیاده 50 نفره از کشور عراق که راهی زیارت حرم امام رضا(ع) هستند در بهشهر مورد استقبال اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان قرار گرفته و در جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این کاروان با استقبال گرم مردم مازندران روبه رو شد ، افزود: این گروه از شهرهای مختلف کشور عراق تشکیل شده که یک ماه قبل سفرش را آغاز کرده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران اظهار داشت: در بهشهر با هماهنگی که انجام شد کاروان 50 نفره پیاده حرم امام رضا(ع) مورد استقبال قرار گرفته و از آنها خواسته شد این عاشقی را در قالب نامه و جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) روایت کنند.

زارع افزود: این کاروان با هدف احیای امر الهی، وحدت شیعیان ایران و عراق و ترویج فضایل امامان معصوم با پای پیاده به سمت حرم امام رضا(ع) حرکت کرده که جوان ترین فرد این گروه 24 سال و مسن ترین فرد 78 سال دارد.

وی اظهار داشت: مردمان شیعه عراق هم همانند مردمان ایران، زائران ایرانی پیاده حرم امام حسین(ع) را مورد استقبال گرم خود قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ارشاد مازندران خبر داد نامه عاشقانه کاروان پیاده عراقی به امام رضا(ع)

معاون ارشاد مازندران خبر داد نامه عاشقانه کاروان پیاده عراقی به امام رضا(ع)