مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 11:382014-04-19سياسي

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس: تجهیزات معادن زغال سنگ به روز شوند


نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تجهیزات معادن زغال سنگ به روز و زمینه برای جذب نیروهای جوان و متخصص در معادن فراهم شود.

- " از کوهبنان، حسین امیری بعد از ظهر امروز در جمع معتمدان و نخبگان این شهرستان اظهار داشت: بر اثر تحریم های به وجود آمده کشور دچار خشکسالی مالی شده، اما به واسطه دیپلماسی خارجی و نفتی که دولت تدبیر و امید در پیش گرفته، امیدواریم در سال جاری وضعیت بهتر شود.

وی ادامه داد: مردم باید برای رفع مشکلات موجود در کشور سعه صدر داشته باشند و به دولت کمک کنند تا به مرور زمان شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

امیری بیان داشت: کوهبنان یکی از شهرستان هایی است که در بحث اشتغال دچار مشکل است، اما با توجه به وجود معادن غنی زغال سنگ تلاش شده تا صنایع جانبی راه اندازی شود، لذا مردم شاهد فعالیت کارخانه زغال شویی بخش طغرالجرد هستند که امیدواریم با افزایش ظرفیت تولید و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد تحول در شهرستان باشیم.

وی گفت: در دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیار بزرگ و اساسی انجام شده که قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب نیست، اما باز هم باید تلاش بیشتری شود تا کشور ایران بیشتر به جهان معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس: تجهیزات معادن زغال سنگ به روز شوند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس: تجهیزات معادن زغال سنگ به روز شوند