مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 08:532014-04-19ورزشي

فارس گزارش می دهد زمین گیر شدن هندبالیست های کاسپین قزوین مقابل لشکر نیروی زمینی


بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور مقابل تیم نیروی زمینی تهران تن به شکست دادند.

- " از قزوین، هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در حالی با برگزاری پنج دیدار به کار خود پایان داد که تیم هندبال کاسپین قزوین در یک بازی حساس و نزدیک مقابل میهمان خود تیم نیروی زمینی تهران شکست خورد.

در این دیدار سرنوشت ساز که به نوعی می توانست آخرین امیدهای تیم هندبال کاسپین قزوین را برای بقا در لیگ برتر زنده نگه دارد، در نهایت این بازیکنان تیم کاسپین قزوین بودند که قدر این موقعیت و بازی حساس خانگی را ندانستند و با شکست مقابل تیم نیروی زمینی دو امتیاز فوق العاده مهم این دیدار را از دست دادند.

در پایان این دیدار تیم هندبال کاسپین قزوین در حضور کمتر از 50 تماشاگر سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه نزدیک 26 بر 25 بازی خود را به این تیم تهرانی واگذار کرد تا آخرین امیدهای خود را در سه دیدار باقیمانده خود جست و جو کند.

البته تیم هندبال کاسپین قزوین به نوعی فقط بر روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را دارد، زیرا که این تیم باید هر سه دیدار باقیمانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و از آن طرف منتظر شکست  تیم های صبای قم و نیروی زمینی تهران مقابل رقیبان باشد، اتفاقی که خیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد زمین گیر شدن هندبالیست های کاسپین قزوین مقابل لشکر نیروی زمینی

فارس گزارش می دهد زمین گیر شدن هندبالیست های کاسپین قزوین مقابل لشکر نیروی زمینی