مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1393 ساعت 11:582014-04-18سياسي

امام جمعه ارومیه: ایثارگری های ارتش فراموش شدنی نیست


ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که شایستگی اعتماد و اطمینان امام راحل را داشته و ایثارگری های آنان در خاطر ملت ایران فراموش شدنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، امروز، در خطبه های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: نام گذاری روز ارتش خط بطلانی بر توطئه کسانی بود که در سال های اولیه انقلاب معتقد بودند که کشور اسلامی به ارتش نیاز ندارد و این در حالی است که امام راحل در فرمان تاریخی خود در 29 فروردین سال 58 ارتش ایران را ارتش اسلام معرفی کردند.

وی افزود: ارتش ایران در طول 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با جان فشانی های بسیار ثابت کرده است که شایستگی حمایت و اطمینان معمار کبیر انقلاب اسلامی را داشته است.

وی با بیان اینکه خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های نیروی مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در حراست از ایران اسلامی هیچ گاه از ذهن ملت ایران فراموش نمی شود، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در قلب آحاد مردم ایران جای دارد و ما از داشتن چنین نیروهایی به خود می بالیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و تکریم مقام مادر و هفته زن اظهار کرد: این بانوی بزرگوار مصداق مادر و زن شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه: ایثارگری های ارتش فراموش شدنی نیست

امام جمعه ارومیه: ایثارگری های ارتش فراموش شدنی نیست