مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1393 ساعت 04:482014-04-18اجتماعي

آموزش طناب زنی به تمام دانش آموزان ابتدایی/ افزایش دانش و انگیزه معلمان ورزش


معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با اعلام کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و توانمندسازی معلمان در دو حوزه دانش و افزایش انگیزه ها گفت: آموزش طناب زنی به تمام دانش اموزان ابتدایی و مهارت آموزی دانش آموزان دبیرستانی در یکی از رشته های ورزشی تا پایان دوره یکی از .

- معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با اعلام کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و توانمندسازی معلمان در دو حوزه دانش و افزایش انگیزه ها گفت: آموزش طناب زنی به تمام دانش اموزان ابتدایی و مهارت آموزی دانش آموزان دبیرستانی در یکی از رشته های ورزشی تا پایان دوره یکی از مهمترین برنامه های ما در سال 93 است.

مهرزاد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش درباره همگانی شدن ورزش در مدارس برای دانش آموزان توضیح داد: ترویج و احیای ورزش صبحگاهی به منظور جاانداختن ورزش در مدارس یکی از برنامه های ما در سال جدید است.

وی ادامه داد: برای ورزش صبحگاهی قرار است موسیقی ایرانی یا مثلا ضرب زورخانه ای نواخته شود و دانش آموزان از ابتدای صبح و پس از ورود به مدرسه ورزش کنند.

البته در حال حاضر آهنگ مورد نیاز برای ورزش با توجه به ناموزونی آن با حرکات ورزشی داده ایم برای اصلاح و پس از تکمیل شدن و بررسی نهایی، آن را به مدارس ابلاغ می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش طناب زنی به تمام دانش آموزان ابتدایی/ افزایش دانش و انگیزه معلمان ورزش

آموزش طناب زنی به تمام دانش آموزان ابتدایی/ افزایش دانش و انگیزه معلمان ورزش