مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1393 ساعت 04:222014-04-18اقتصادي

کودکان کار خیابانی بیمه می شوند


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از برنامه ریزی برای حمایت های بیمه ای، آموزشی و نگهداری کودکان کار و خیابانی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: - اقداماتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که امیدواریم در آینده ای نزدیک به نتیجه برسد.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی,علی ربیعی,وزیر تعاون,کار و رفاه اجتماعی در دومین جلسه شورای ساماندهی کودکان خیابانی گفت: ما قصد نداریم که صورت مساله را پاک کنیم و نه می خواهیم در این زمینه سیاه نمایی شود بلکه ما می خواهیم به سمت واقعی کردن موضوع حرکت کنیم .

وی با بیان این که مباحث مربوط به کودکان خیابانی از نظر روانی مسایلی را مطرح می کند ، تاکید کرد: تمایل دارم با استخراج نتایج خوبی از این جلسه، آن را برای دولت ارسال کنیم و می خواهم سیاست های آن را با جدیت پیگیری کنم .

ربیعی معتقد است پدیده کودکان کار در خیابان پدیده ای است که می توان آن را محدود کرد و ما موظفیم در این زمینه نظارت کنیم .

این موضوع، از جمله موضوعات انتقادی است که می خواهیم از این موضوع خارج و به سوی سیاستگذاری حرکت کنیم .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به خروجی کار اظهار کرد: بسته سیاستی دولت در مورد کودکان خیابانی باید استخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار خیابانی بیمه می شوند

کودکان کار خیابانی بیمه می شوند