مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 21:422014-04-17دانش

راه اندازی 8 رشته جدید در دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور


رییس دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور گفت: پیش بینی می شود بر اساس پیگیری انجام شده چهار رشته جدید در مقطع دکترا و چهار رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور راه اندازی شود.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 29/فروردین/1393 - 03:13 ، شناسه خبر: 341382 رییس دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور خبر داد راه اندازی 8 رشته جدید در دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور خبرگزاری تسنیم:رییس دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور گفت: پیش بینی می شود بر اساس پیگیری انجام شده چهار رشته جدید در مقطع دکترا و چهار رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور راه اندازی شود.

نسخه قابل چاپ " جعفر سعیدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور" اظهار کرد: با توجه به منتفی شدن بحث پردیس ها و بر اساس بخشنامه های صادره می توانیم همچون 41 شعبه دیگر علوم و تحقیقات کشور دانشجویان مازاد واحد تهران را جذب کنیم.

وی افزود: در پی تهیه سند زمین صد هکتاری علوم و تحقیقات مستقر در پردیس دانشگاهی نیشابور هستیم و مکاتبات با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و اداره کل راه و شهرسازی ادامه دارد و به زودی سند صادر می شود.

رییس دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور با قبول تعداد کم ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم و تحقیقات خراسان رضوی مستقر در نیشابور، گفت: تعداد متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 8 رشته جدید در دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور

راه اندازی 8 رشته جدید در دانشگاه علوم و تحقیقات نیشابور