مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 18:232014-04-17ورزشي

19 کشته در شهر سالوادور برزیل


منابع خبری در برزیل اعلام کردند در فاصله 57 روز مانده به آغاز مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال در برزیل، 19 تن روز پنجشنبه در شهر سالوادور واقع در شمال شرق برزیل کشته شدند.

شهر سالوادور یکی از شهرهایی است که قرار است برخی مسابقات جام جهانی فوتبال در آن برگزار شود.

به گفته همین منابع خبری به علت اعتصاب پلیس شهر سالوادور و عدم برقرای امنیت لازم در شهر، برخی افراد فرصت طلب به چندین مکان از جمله داروخانه، سوپرمارکت و فروشگاه لوازم خانگی حمله و اجناس آنها را غارت کردند که بر اثر آن 19 تن کشته شدند.

به علت اعتصاب پلیس شهر سالوادور که از سه شنبه شب تاکنون ادامه دارد، صدها سرباز و پلیس فدرال برزیل مسئولیت برقرای امنیت را در این شهر به عهده دارند.

سخنگوی فرمانداری شهر سالوادور با اشاره به مطالبات پلیس در خصوص افزایش دستمزدها، این اقدام را غیر قانونی، خلاف قانون اساسی و به ضرر مردم شهر توصیف کرد و مطالبات پلیس را برای افزایش حقوق، بیش از توان بودجه ای دانست که دولت مرکزی برای این شهر اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از ریودوژانیرو دیلما روسف رییس جمهوری برزیل روز پنجشنبه در صفحه تویتر خود اعلام کرد برای تضمین آرامش در منطقه باهیا ،دستور اعزام نیروهای فدرال را به این منطقه صارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 کشته در شهر سالوادور برزیل

19 کشته در شهر سالوادور برزیل