مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 10:532014-04-17سياسي

سیاست ایران ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیل سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، یکی از مهم ترین اولویت های جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا رحمانی ظهر پنج شنبه در نشست مشترک سرمایه گذاران ترکیه ای و تجار ایرانی که در محل هتل پارس تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تسهیل سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، یکی از مهم ترین اولویت های جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر مسوولان به امنیت سرمایه گذاری در کشور خاطر نشان شد: فراهم آوردن زمینه های مناسب برای گسترش امنیت سرمایه گذاری در کشور از مهم ترین و اولویت دار ترین برنامه های دولت و مجلس است.

رحمانی در همین راستا اظهار داشت: سیاست های جمهوری اسلامی ایران همیشه بر مبنای حمایت حداکثری از تولید و سرمایه گذاری داخلی و ایجاد بسترهای مناسب برای جذب سرمایه گذار خارجی بوده است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولت و مجلس تلاش دارند تا زیر ساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این منطقه را فراهم کند چرا که دو کشور ایران و ترکیه مناسبات و روابط خود را تا به امروز به خوبی حفظ کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ایران ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است

سیاست ایران ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است