مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 08:282014-04-17اجتماعي

شکارچی آهو در دامغان به 91 روز حبس محکوم شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان گفت: شکارچی متخلف آهو با حکم قضایی به 91 روز حبس و پرداخت 20 میلیون ریال ضرر و زیان وارده در حق سازمان حفاظت محیط زیست محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسلم عراقی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان اظهار داشت: با پیگیری های نماینده حقوقی اداره محیط زیست در دادگاه شهر امیریه از توابع دامغان، یک نفر شکارچی متخلف که در دی ماه سال گذشته در مناطق دشتی جنوب شهرستان اقدام به زنده گیری یک رأس آهو کرده بود با حکم قضایی به 91 روز حبس و پرداخت 20 میلیون ریال ضرر و زیان وارده در حق سازمان حفاظت محیط زیست محکوم شد.

وی افزود: آهو از حیوانات حمایت شده محسوب شده و ناجوانمردانه ترین شکل شکار این حیوان تعقیب و گریز و زنده گیری با موتورسیکلت است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان در خاتمه از دوستداران و علاقه مندان محیط زیست تقاضا کرد تا هرگونه اطلاعاتی اعم از نگهداری غیرمجاز حیوانات وحشی، شکار غیرمجاز توسط افراد متخلف و سودجو، اقدامات مشکوک شکارچیان را با ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه 3000473940 و یا با شماره 1540 محیط زیست و یا به نزدیک ترین واحد محیط زیست گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی آهو در دامغان به 91 روز حبس محکوم شد

شکارچی آهو در دامغان به 91 روز حبس محکوم شد