مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 04:042014-04-17ورزشي

فارس گزارش می دهد نوجوان کاراته کای قزوینی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی


کاراته کای نوجوان استان قزوین در جریان رقابت های مرحله نخست انتخابی تیم ملی موفق شد با برتری مقابل رقیبان جواز حضور در مرحله دوم انتخابی تیم ملی را کسب کند.

- " از قزوین، رئوف دست افکن نوجوان کاراته کای استان در جریان رقابت های مرحله نخست انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان موفق شد عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد و راهی مرحله دوم شود.

این کاراته کا در جریان این مسابقات موفق شد با کسب سه پیروزی ارزشمند قاطعانه و با اقتدار کادر فنی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان را مجاب کند تا در دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم نوجوانان کشورمان حضور یابد.

مسابقات انتخابی تیم ملی در مرحله نخست با شرکت بیش از 180 ورزشکار در سالن کبکانیان تهران برگزار شد و دست افکن نشان داد که می خواهد در آینده ای نزدیک نام خود را به عنوان یکی از کاراته کاهای برتر به جامعه ورزشی کاراته کشورمان معرفی کند.

اما حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه دست افکن یکی از کاراته کاهایی است که عملکرد خوبی را از خود در رقابت های انتخابی تیم ملی به نمایش گذاشت، اظهار کرد: به طور حتم این کاراته کا در حال حاضر از سن و سال کمی برخوردار است و یقیناً با تلاش و جنگندگی بیشتر می تواند در آینده ای نزدیک نام خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نوجوان کاراته کای قزوینی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی

فارس گزارش می دهد نوجوان کاراته کای قزوینی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی