مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1393 ساعت 19:132014-04-16سياسي

امام جمعه جم: تنها راه حفظ حرمت شهدا خدمت صادقانه به مردم است


تنها راه حفظ حرمت شهدا خدمت صادقانه به مردم است.

- " از جم، حجت الاسلام محمد گنجی شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم مادران و همسران شهدا در مصلی نماز جمعه جم اظهار داشت: تنها راه تکریم و حفظ حرمت شهدا پیمودن راه ایثار و فداکاری و خدمت صادقانه به مردم است.

وی ضمن برشمردن فضائل حضرت ام البنین(س) که علاوه بر مادر چهار شهید، همسر شهید بزرگواری چون حضرت علی (ع) تلقی می شوند، افزود: مادران و همسران شهدای ما با پیروی از الگوی حضرت ام البنین(س) درس وفاداری، ایثار و فداکاری را در طول انقلاب به ما آموختند.

گنجی افزود: همسران و مادران شهدا با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با تدین و شجاعت، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه های خود به نظام و انقلاب، اقتدار و سربلندی را نصیب میهن اسلامی کردند، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موهبتی الهی و فرصتی برای ادای دین به خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پاسداشت رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جم: تنها راه حفظ حرمت شهدا خدمت صادقانه به مردم است

امام جمعه جم: تنها راه حفظ حرمت شهدا خدمت صادقانه به مردم است