مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1393 ساعت 03:032014-04-14سياسي

آخرین اخبار از نحوه ثبت نام مددجویان کمیته امداد در فاز دوم هدفمندی یارانه ها


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) از ادامه ثبت نام مددجویان و سایر اقشار جامعه در فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها در 800 مرکز کمیته امداد توسط 4000 کارور خبر داد.

علی محمد ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مشکلات پیش روی مددجویان برای ثبت نام فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها اظهار کرد: مشکل عمده عدم اطلاع بخشی از مددجویان کمیته امداد برای ثبت نام در روزهای مشخص شده بود که سعی کردیم در هر روز با توجه به شماره آخر کد ملی، خانواده های تحت پوشش را مطلع کنیم که این روند ادامه دارد و به صورت روزانه انجام می شود.

وی افزود: کمیته امداد یکی از اعضای ستاد هدفمندسازی یارانه هاست که در جلسات هماهنگی برای اجرای فاز دوم حضور فعال داشت و در راستای اجرای دستورالعمل مربوط به آن اقدام به تشکیل ستاد های استانی کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه یکی از نگرانی های ما ثبت نام اقشار آسیب پذیردر روستاها و مناطق محروم بود، گفت: این مشکل نیز با هماهنگی های صورت پذیرفته با پست بانک برطرف شد.

وی گفت: ثبت نام مددجویان امداد به طور رایگان انجام می شود و اگر افراد دیگری نیز به ما مراجعه کنند که جزو اقشار کم درآمد باشند هزینه ای از آنها دریافت نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از نحوه ثبت نام مددجویان کمیته امداد در فاز دوم هدفمندی یارانه ها

آخرین اخبار از نحوه ثبت نام مددجویان کمیته امداد در فاز دوم هدفمندی یارانه ها